1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2021 11:50
până la 20.09.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2021 10:30
până la 06.10.2021 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 273 875 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2021, 11:50 - 20 sept 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2021, 10:30 - 6 oct 2021, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Diametru 10-15 cm, proaspătă, curată, sănătoasă fără impuritaţi. Ambalaj cutii a cite 3 -5 kg, etichetate cu respectarea cerințelor obligatorii de etichetare. Standart de referință:H.G. nr. 929 din 31.12.2009
Livrarea: O data în săptămână, ziua livrări se va stabili de fiecare DETS de sector la semnarea contractului.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
060944418
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2021, 11:44
Data ultimilor modificări
2 sept 2021, 11:50
Valoarea estimată (fără TVA)
273 875 MDL
Achizitii.md ID
21043863
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
11 oct 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rădăcină de țelină CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 15650.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard (4).docx
Documentele la ofertă
-Documentația Standart
2.09.21 11:50
declaratie_ro (6).doc
Documentele la ofertă
-DECLARAȚIE PRIVIND CONFIRMAREA IDENTITĂȚII BENEFICIARILOR EFECTIVI ȘI NEÎNCADRAREA ACESTORA ÎN SITUAȚIA CONDAMNĂRII PENTRU PARTICIPAREA LA ACTIVITĂŢI ALE UNEI ORGANIZAŢII SAU GRUPĂRI CRIMINALE, PENTRU CORUPŢIE, FRAUDĂ ŞI/SAU SPĂLARE DE BANI
2.09.21 11:50
duae_ro_0 (3).doc
Documentele la ofertă
-DUAE
2.09.21 11:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 241 636 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A întrtunit cerințele de calificare și a oferit cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 243 879,17 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Prodagrotrade S.R.L.

Preţul ofertei: 274 599,54 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări