1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2021 09:15
până la 01.09.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2021 08:30
până la 07.09.2021 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 827 083,34 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2021, 9:15 - 1 sept 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2021, 8:30 - 7 sept 2021, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a sistemei de încălzire a gimnaziului din s. Dobrușa, r-l Șoldănești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7219, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Dobruşa (r-l Şoldăneşti), r-nul Șoldănești s. Dobrușa
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grosu Iulia
Telefonul de contact
068535169
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2021, 9:12
Data ultimilor modificări
26 aug 2021, 9:18
Valoarea estimată (fără TVA)
827 083,34 MDL
Achizitii.md ID
21043719
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-7219, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Dobruşa (r-l Şoldăneşti), r-nul Șoldănești s. Dobrușa
Durata contractului
13 sept 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a sistemei de încălzire a gimnaziului din s. Dobrușa, r-l Șoldănești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.08.21 09:15
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.08.21 09:15
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.08.21 09:15
contacte.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.21 09:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Becad

Preţul ofertei: 773 305,36 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai mic. Experiență în domeniu.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 813 643,98 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Serpavis SRL

Preţul ofertei: 827 081,81 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări