+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2021 12:05
până la 09.09.2021 13:20
2
Propunerea ofertelor
de la 09.09.2021 13:20
până la 20.09.2021 12:20
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2021, 12:05 - 9 sept 2021, 13:20
Perioada de depunere a ofertelor: 9 sept 2021, 13:20 - 20 sept 2021, 12:20

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de evaluare și de analiză a asigurării calității sistemelor (servicii de testare a securității sistemului informatic al Procuraturii Generală, Procuraturilor specializate și teritoriale)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2021, 12:05
Data ultimilor modificări
1 sept 2021, 13:11
Achizitii.md ID
21043563
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
26.08.21 12:05
docum standard.semnat.pdf docum standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
docum standard
26.08.21 12:05
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
26.08.21 12:05
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
26.08.21 12:05
Data:
1 sept 2021, 13:11
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Stimată Autoritate Contractantă, Referitor la Anunțul de participare pentru respectiva procedură de achiziție avem următoarele clarificări: 1. Numărul de experți (5 persoane) poate fi comasat/mai mic în condițiile în care unii experți dețin certificate pentru mai multe poziții - cheie solicitate? Or, implicarea unui număr mai mic de experți cu aceleași certificări solicitate pentru fiecare poziție asigură o raționalizare o costului serviciilor și un preț mai scăzut pentru Beneficiar - principalul criteriu de atribuire. Prin urmare solicităm comasarea numărului de experți. 2. În condițiile prestării serviciilor de testare a securității cibernetice, calitatea serviciilor precum și a rezultatului testelor de penetrare o reprezintă experiența și certificările experților. La acest capitol, cerința copiilor doveditoare a ISO 9001 și ISO 27001 nu neapărat reflectă profesionalismul și calitatea serviciilor astfel considerăm că este o cerință nepertinentă. Solicităm să indicați în caietul de sarcini ca cerință - opțională așa încît experții care dețin aptitudini de a exploata breșe de securitate nu au nevoie de certificări de standardizare a sistemelor de management al calității.
Răspuns (7 sept 2021, 13:16):
1.1 Dispunerea efectuării de către o singură persoană a mai multor sarcini, având în vedere multiprofilarea unei singure persoane, ar putea duce la o procedură ineficientă și tergiversantă datorită inseparării sarcinilor și nedistrubuirea obligațiilor din cadrul proiectului. Astfel, se recomandă rămânerea la un număr de 5 persoane. 1.2 Referitor la certificarile ISO:27001 și ISO:9001 acestea se referă la Sistemul de management al securității informațiilor (ISO 27001:2013) și la Sistemul de management al calității (ISO 9001:2015) ce se implementează în organizații, respectiv acestea nu au relevanță pentru aprecierea aptitudinilor operatorului economic (persoanelor fizice din cadrul proiectului) de a efectua evaluarea securității cibernetice (teste de penetrare).
Data:
3 sept 2021, 15:33
Subiectul întrebării:
Solicitare clarificari
Întrebare:
Buna ziua, va adresam urmatoarea solicitare de clarificari: - va rugam sa ne puneti la dispozitie documentatia in format editabil, pentru a facilita completarea formularelor si a DUAE; - va rugam sa ne spuneti daca garantia de oferta poate fi constituita de o societate de asigurare, prin emiterea unei polite de asigurare
Răspuns (3 sept 2021, 15:52):
Buna ziua. 1. Modele de documente puteți să le încărcați de la tender.gov.md (Modele de documente Achiziții Publice - Documentația standard pentru realizarea achiziții publice pentru servicii), inclusiv și DUAE 2. Garanție pentru ofertă trebue să fie în conformitate cu Formularul F3.2 sau prin transfer la contul autorității contractante confirmat prin transfer de plată.
Data:
3 sept 2021, 16:05
Subiectul întrebării:
Ofertant
Întrebare:
Va rugam sa ne confirmati ca intelegerea noastra este corecta si ca pot participa la procedura si companii din afara Republicii Moldova.
Răspuns (7 sept 2021, 13:17):
Nu se recomandă participarea operatorilor economici din afara Republicii Moldova. Se recomandă rectificarea cerinței respective
Data:
3 sept 2021, 16:20
Subiectul întrebării:
Garantie oferta
Întrebare:
Va rugam sa ne spuneti daca putem plati garantia in lei romanesti, urmand sa se faca conversia in MDL prin intermediul bancii
Răspuns (7 sept 2021, 13:19):
Nu se permite plăți pentru garanția in lei romanesti.
Data:
3 sept 2021, 16:25
Subiectul întrebării:
Ofertant 2
Întrebare:
Va rugam sa oferiti clarificari despre atragerea expertilor straini (cetateni straini) in evaluarea securitatii cibernetice a sistemelor informationale ale Procuraturii Generale care contin date sensibile ale cetatenilor Republicii Moldova. Or, accesul accesul cetatenilor straini la resursele informationale strategice de stat prezinta riscuri de securitate cibernetica.
Răspuns (7 sept 2021, 13:20):
Nu se recomandă participarea operatorilor economici din afara Republicii Moldova. Se recomandă rectificarea cerinței respective.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".