Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 6 666 670 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2021, 16:06 - 4 sept 2021, 13:52
Perioada de depunere a ofertelor: 4 sept 2021, 13:52 - 26 sept 2021, 13:52

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare

Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta financiară depășește cu 30% valoarea estimată a achiziției
Oferta nu a fost elaborată și prezentată în conformitate cu cerințele expuse în documentația de atribuire
Data anulării
12 oct 2021, 11:42
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mitropolit Varlaam 63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Voinovan
Telefonul de contact
069287103
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2021, 16:06
Data ultimilor modificări
12 oct 2021, 15:42
Achizitii.md ID
21043488
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
19 aug 2021, 19:03
Subiectul întrebării:
garantia de buna exeutie
Întrebare:
garantie de buna executie trebuie ?
Răspuns (23 aug 2021, 08:24):
Bună ziua. În anunțul de participare este indicat faptul că la adjudecarea contractului, operatorul economic cîștigător ve prezenta garanția de bună execuție în valoare de 5%.
Data:
23 aug 2021, 07:44
Subiectul întrebării:
Marca betonului
Întrebare:
În poz 14 care este marca betonului după noile clasificări???
Răspuns (23 aug 2021, 11:17):
Bună ziua. Propuneți marca betonului pentru tipul de fundație indicat în caietul de sarcini
Data:
28 aug 2021, 14:01
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In anunt sunt solicitate formularele de tip vechi, va rugam sa modificati anuntul in conformitate cu DOCUMENTATIA STANDARD pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021
Răspuns (2 sept 2021, 11:42):
Bună ziua Luînd în considerație faptul că procedura respectivă a fost publicată repetat urmare a deciziei de anulare a grupului de lucru, aceasta a fost inițiată în baza actelor de procedură întocmite anterior. Astfel solicităm rspectuos să depuneți oferta Dvs, autoritatea contractantă urmînd să includă în Anunț datele suplimentare.
Data:
28 aug 2021, 14:02
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (2 sept 2021, 11:05):
Bună ziua. În Anunțul de participare sunt incluse date ale Întreprinderii necesare pentru identificarea acesteia. Suplimentar vă expediem informația, după cum urmează: - BC”MOLDINDCONBANK”S.A., sucursala Centru - cod bancar:MOLDMD2x309 - cod IBAN: MD32ML000000022512091783 - Cod TVA: 0200080
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.