1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2021 14:30
până la 11.09.2021 16:58
2
Propunerea ofertelor
de la 11.09.2021 16:58
până la 01.10.2021 16:58
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2021, 14:30 - 11 sept 2021, 16:58
Perioada de depunere a ofertelor: 11 sept 2021, 16:58 - 1 oct 2021, 16:58
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr.5 Aparate auditive pentru copii cu amplificare majoră (surditate profundă)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2021, 14:27
Data ultimilor modificări
9 sept 2021, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21043478
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr.5 Aparate auditive pentru copii cu amplificare majoră (surditate profundă) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formular tipizat_livrare.xlsx
Documentele la ofertă
-
19.08.21 14:30
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
19.08.21 14:30
contract - pn protezare auditivă.doc
Documentele la ofertă
-
19.08.21 14:30
documentatia_standard_bunuri12 semnat.pdf documentatia_standard_bunuri12 semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.21 18:26
anunt_de_participare semnat.pdf anunt_de_participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.21 18:26
formularele-f4.1-si-f4.2-lp repetat09.03.xlsx
Documentele la ofertă
-
7.09.21 18:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Acustmed

Preţul ofertei: 390 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Sirexton

Preţul ofertei: 586 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC Distribuitor Prim SRL

Preţul ofertei: 604 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări