1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2021 16:28
până la 15.09.2021 16:27
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2021 16:27
până la 23.09.2021 11:57
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 015 536 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2021, 16:28 - 15 sept 2021, 16:27
Perioada de depunere a ofertelor: 15 sept 2021, 16:27 - 23 sept 2021, 11:57

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

La obiectul menționat se prevede de executat următoarele lucrări de bază:
- montarea stâlpilor din beton armat
- baterea mecanizată în pămînt a prizelor verticale,
- montarea consoalelor metalice pentru corpurile de iluminat
- montarea dulapului de evidență, dulapului de distribuție
-montare corpurilor de iluminat tip LED etc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4236, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Ştefăneşti (r-l Ştefan Vodă), Stefanesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ştefăneşti Primăria
Telefonul de contact
061077933
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2021, 16:28
Data ultimilor modificări
13 sept 2021, 16:27
Achizitii.md ID
21043463
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
img_2594.jpg
Clarificări pentru participanți
-Parametri tehnici
20.08.21 19:52
img_2595.jpg
Documentele la ofertă
-Parametri tehnici
20.08.21 19:52
planse la proiect.pdf planse la proiect.pdf
Documentele la ofertă
Desene suplimentare proiect
25.08.21 15:33
caiet de sarcini completat.docx
Documentele la ofertă
Caietul de srcini pentru obiect
26.08.21 20:28
evaluare deviz.pdf evaluare deviz.pdf
Documentele la ofertă
raport de evaluare deviz, aviz de evaluare proiect
1.09.21 16:29
ds_lucrari redactat.docx
tenderNotice
-Documentatia standard pentru lucrări
2.09.21 22:04
duae redactat.doc
Documentele la ofertă
- declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova
2.09.21 22:04
anunt 13.09.pdf anunt 13.09.pdf
Clarificări pentru participanți
Anunt de participare
13.09.21 16:27
Data:
19 aug 2021, 16:34
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Publicati anuntul de participare
Răspuns (22 aug 2021, 15:41):
Am sunat la Agenția de achizitii publice, a zis sa nu trmitem anunțu de participare, am publicat anunțul de intenție, cel de participare il gasiți in documentele standard atasate
Data:
19 aug 2021, 17:39
Subiectul întrebării:
documentatia e vecje
Întrebare:
de ce utilizati documentatia standard veche, este deja documentatia noua
Răspuns (19 aug 2021, 20:29):
ok, asta au fost descarcate de pe sait tender.gov.md, le modificam daca este nescesar
Data:
19 aug 2021, 17:46
Subiectul întrebării:
Indicati normativul pentru cerinta data
Întrebare:
Felinar LED 44.8 W, 5767 Lm, 128.7 Lm/W
Răspuns (20 aug 2021, 21:55):
au fost atasați parametri
Data:
19 aug 2021, 20:04
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Componenta caietului de sarcini: descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe; detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate; referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, conform HG638/2020 din 26.08.2020. Asa dar, solicitam publicarea planselor de amplasare, Performantelor luminotehnice, ca scop principal, caracteristicile materialelor dorite pentru utilizare. Sau care este nivelul de iluminat dorit si care este standardul de referinta?
Răspuns (20 aug 2021, 22:03):
au fost atasati parametri, La alegerea materialelor utilizate și corpurilor de iluminat, prioritate vor avea produsele certificate conform standardelor in vigoare a Comunității europene și Republicii Moldova.
Data:
20 aug 2021, 09:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Certificate de calitate a principalelor materiale utlizate - concretizati certificatele necesare si referinta la standarde?
Răspuns (20 aug 2021, 22:03):
La alegerea materialelor utilizate și corpurilor de iluminat, prioritate vor avea produsele certificate conform standardelor in vigoare a Comunității Europene și Republicii Moldova.
Data:
20 aug 2021, 13:40
Subiectul întrebării:
Licenţa de activitate
Întrebare:
Nu se elibereaza licenta pentru asa gen de activitate din 2017, eliminati va rog aceasta cerinta.
Răspuns (20 aug 2021, 21:56):
A fost eliminat
Data:
20 aug 2021, 22:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor - Proiectul de iluminat public prevede iluminarea srazilor. Iluminatul public este reglamentat in Moldova de NCM C.04.02:2017 sau SM EN 13201 care din aceste standarde este folosit in proiect? Care sunt performantele iluminarii sau cat de iluminat trebue sa fie fiecare strada si conform carui normativ sau standard?
Răspuns (23 aug 2021, 20:53):
NCM C.04.02:2017
Data:
23 aug 2021, 21:07
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Care sunt performantele iluminarii sau cat de iluminat trebue sa fie fiecare strada si conform NCM C.04.02:2017?
Răspuns (23 aug 2021, 22:25):
Daca va referiti la parametri tehnici a corpurilor de iluminat atunci : Fluxul luminos - 5767 Im Eficiența luminoasă - 128.7 Lm/W Putere 44,8 W
Data:
24 aug 2021, 07:25
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Ne referim la -Cat de iluminat să fie strada? În NCM C.04.02:2017 Tabelul 16. Indicii normati pentru străzile şi drumurile localităţilor rurale este prescris: Străzile construcţiilor de locuit: principale - 6 lx; auxiliare - 4 lx. Scopul principal fiind iluminarea străzii, trebuie sa stiti cantitatea si calitatea iluminarii in lux, nu în Watt, obținută după instalarea corpurilor de iluminat în anumit arrangement. Nu conteaza corpul de iluminat dar conteaza instalatia pe strada. Un singur corp de iluminat nu va face iluminatul străzii. Iluminatul străzi se obține de instalația mai multor corpuri, pe lungimea totala a străzii.
Răspuns (25 aug 2021, 15:37):
• Drum central nivel de iluminat E mediu - 6 lx • Drum secundar nivel de iluminat E mediu - 4 lx Caietul de sarcini a fost completat, deasemenea au fost atasate scheme din proiect.
Data:
1 sept 2021, 15:01
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Publicati un anunt de participare completat total, DUAE, DEVIZE 3,5,7, OFERTA, GARANTIA BANCARA, trebuie de prezentat obligatoriu? Care este timpul de executare?
Răspuns (1 sept 2021, 16:32):
Buna ziua, la solicitarea dvs. am publicat separat anuntul de participare ( el fiind publicat din prima zi in documentatia standard), pe sait gasiti DUAE si caietul de sarcini, care se cere conform procedurii.Da garantia este necesara. Termen de lucrari 6 luni.
Data:
1 sept 2021, 15:10
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Devizul si caietul de sarcini a fost elaborat de un specialist atestat (elaborator de devize)? A fost verificat de verificator de devize? Publicati va rog avizul de verificare a devizelor.
Răspuns (1 sept 2021, 16:34):
Buna ziua! Da, proiectul si devizele au fost elaborate conform legii in vigoare. La solicitarea dvs am publicat avizul de verificare a proiectului si raportul de verificare a documentatiei de deviz.
Data:
1 sept 2021, 15:13
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie
Întrebare:
Proiectul de executie a fost verificat de catre verificator de proiecte? Publicati va rog avizul de verificare proiectului.
Răspuns (1 sept 2021, 16:36):
Buna ziua! Da, proiectul au fost verificat. La solicitarea dvs am publicat avizul de verificare a proiectului si raportul de verificare a documentatiei de deviz.
Data:
2 sept 2021, 09:34
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, ce acte vom prezenta pentru indeplinirea conditiei "Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic"???
Răspuns (2 sept 2021, 18:55):
Raportul financiar pentru anul 2020
Data:
2 sept 2021, 09:37
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Publicati un anunt de participare completat total, DUAE, DEVIZE 3,5,7, OFERTA, GARANTIA BANCARA, OFERTA TEHNICA, sa fie indicate in anunt de participare ca documente obligatorii
Răspuns (2 sept 2021, 22:07):
Buna ziua! Anuntul de participare a fost redactat.
Data:
2 sept 2021, 15:43
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Garantia bancara se poate transfer la contul Autoritatii Contractante?Daca da va rugam sa ne prezentati rechizitele bancare.Multumim.
Răspuns (2 sept 2021, 19:06):
Buna ziua! Este nevoie de prezentat scrisoare de garanție bancară eliberate de către o bancă licențiată din Republica Moldova, după caz, de către o bancă licențiată din străinătate, de preferință cu corespondent în Republica Moldova.
Data:
2 sept 2021, 15:45
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Va rugam sa publicati cerintele conform carora se va face analiza ofertantilor.Ce anume trebuie sa prezinte ofertantii pentru a putea participa la licitatia data?
Răspuns (2 sept 2021, 22:07):
Vedeti anuntul de participare redactat!
Data:
3 sept 2021, 12:10
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Spuneti va rog este contestatie la obiectul dvstra.De ce licitatia nu este suspendata pina la luarea deciziei?
Răspuns (5 sept 2021, 13:10):
Buna ziua, contestația a fost retrasă.
Data:
6 sept 2021, 08:51
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Nustiu cum a fost retrasa ca scrie ca este in examinare!!!!
Răspuns (13 sept 2021, 08:48):
a fost retrasa conformare primita de la ANSC la data de 01 septembrie
Data:
7 sept 2021, 14:26
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Răspuns (5 sept 2021, 13:10): Buna ziua, contestația a fost retrasă..Verificati va rog informatia!Multumim.
Răspuns (13 sept 2021, 08:48):
confirmam retragerea contestatiei
Data:
13 sept 2021, 09:02
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Termenul de executare a contractului va rog concretizati?
Răspuns (13 sept 2021, 14:41):
6 luni
Data:
13 sept 2021, 15:59
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
13. Termenul de valabilitate a contractului: 6 luni. Aici se zice de valabilitatea contractului. Dar termenul de executare :12. Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: în termenii indicati in contract.
Răspuns (13 sept 2021, 16:28):
5 luni
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.