1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2021 16:42
până la 01.09.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2021 11:00
până la 07.09.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2021, 16:42 - 1 sept 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2021, 11:00 - 7 sept 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 1: Sistem de stingere a incendiilor; CPV: 35111500-0
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 aug 2021, 11:52
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Achizitii.md ID
21043442
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Armenească 37/1
Durata contractului
1 oct 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1. Sistem de stingere a incendiilor CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
18.08.21 16:42
Caietul de sarcini
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
18.08.21 16:42
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
18.08.21 16:42
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
18.08.21 16:42
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
18.08.21 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 583 333,34 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta prezentată nu corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC VIGURCOM SRL

Preţul ofertei: 592 147 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări