1
Perioada de actualizare
de la 17.08.2021 23:12
până la 30.08.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.08.2021 11:30
până la 07.09.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 611 376 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2021, 23:12 - 30 aug 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 aug 2021, 11:30 - 7 sept 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lista cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2021, 23:07
Data ultimilor modificări
17 aug 2021, 23:12
Valoarea estimată (fără TVA)
6 611 376 MDL
Achizitii.md ID
21043377
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
21 sept 2021 18:00 - 30 dec 2022 23:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație de redeschidere a Grădiniței nr. 18 din str. I. Creangă 4/2, instituție din subordinea DETS sect. Buiucani CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
lista cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Lista cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini
17.08.21 23:12
anunt de participare iet nr. 18.docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.08.21 23:12
duae .doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.08.21 23:12
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarație
17.08.21 23:12
documentația standard lucrari.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard
17.08.21 23:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Unicons AI

Preţul ofertei: 5 974 034,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: se acceptă și se declară câștigătoare, deoarece este conformă cerinţelor documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări