1
Perioada de actualizare
de la 13.08.2021 11:02
până la 22.08.2021 11:10
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2021 11:10
până la 02.09.2021 11:10
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 422 532 MDL
Perioada clarificărilor: 13 aug 2021, 11:02 - 22 aug 2021, 11:10
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2021, 11:10 - 2 sept 2021, 11:10
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţie curentă interioară la sediul Bălți al Biroului Vamal NORD, etaj 1 și etaj 2
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrian Cabac
Telefonul de contact
+37322574254
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 aug 2021, 10:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 422 532 MDL
Achizitii.md ID
21043119
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Bălți, str Cicicalo 1
Durata contractului
10 sept 2021 03:00 - 10 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie curentă interioară la sediul Bălți al Biroului Vamal NORD, etaj 1 și etaj 2 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Specificaţie tehnică
-
13.08.21 11:02
documentatia _ standard_
Specificaţie tehnică
-
13.08.21 11:02
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
13.08.21 11:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 1 120 431,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv, pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 1 157 142,93 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv, pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 1 171 448,24 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv, pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 1 397 191,46 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv, pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparaţie curentă interioară la sediul Bălți al Biroului Vamal NORD, etaj 1 și etaj 2
Data:
20 aug 2021, 10:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz. 3, 11 ... Simbol normei - RpCJ06C Inițial norma dată prevede lațimea tocului intre 25-35 cm Devizier schimbă lățimea tocului la 35-55 cm fără aplicarea coeficientului Logic dacă se schimbă lățimea să schimb și cheltuieli Clarificați Vă rog
Răspuns (21 aug 2021, 09:18):
Bună ziua, s-a produs o eroare gramaticală. Lățimea tocului nu este mai mare de 35 cm.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări