1
Perioada de actualizare
de la 12.08.2021 16:30
până la 17.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2021 10:00
până la 25.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 513 560 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2021, 16:30 - 17 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2021, 10:00 - 25 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţie a drumului L525 de acces spre s. Negrea
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2021, 16:17
Data ultimilor modificări
12 aug 2021, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
513 560 MDL
Achizitii.md ID
21043098
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Durata contractului
1 sept 2021 16:22 - 31 dec 2021 16:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie a drumului L525 de acces spre s. Negrea CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt 3.pdf anunt 3.pdf
tenderNotice
4 file
12.08.21 16:30
Documentele lotului
duae.doc
17 file
12.08.21 16:30
documentatia standart lucrari.docx
56 file
12.08.21 16:30
cs dr. negrea 2.pdf
1 file
12.08.21 16:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.M.Badprim SRL

Preţul ofertei: 572 968,48 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta I.M. „Badprim” SRL cu valoarea de 687 562,18 lei, inclusiv TVA, a fost determinată drept cîştigătoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări