1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2021 15:12
până la 20.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2021 10:00
până la 01.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2021, 15:12 - 20 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2021, 10:00 - 1 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Switch
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dutca Eduard
Telefonul de contact
022-257-337
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2021, 14:27
Data ultimilor modificări
16 aug 2021, 14:17
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21042992
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Durata contractului
3 sept 2021 13:58 - 31 dec 2021 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Switch CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae tehnica de calcul 2021.signed.pdf duae tehnica de calcul 2021.signed.pdf
Criterii de eligibilitate
DUAE
16.08.21 14:17
documentatia standard tehnica de calcul 2021.signed.pdf documentatia standard tehnica de calcul 2021.signed.pdf
Clarificări pentru participanți
documentaţia standard
16.08.21 14:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VAD" SRL

Preţul ofertei: 478 645,02 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preţ. corespunde cerinţelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Switch
Data:
10 aug 2021, 17:00
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45; Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (11 aug 2021, 09:58):
buna ziua. nu este clara intrebarea Dumneavoastra. rog sa ma telefonati 022257337, 078452987 multumesc
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări