1
Perioada de actualizare
de la 06.08.2021 14:42
până la 08.08.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2021 15:00
până la 12.08.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 aug 2021, 14:42 - 8 aug 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2021, 15:00 - 12 aug 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie igienică- 636 buc.
Prosop de hârtie- 450.buc.
Șervețele umede antibacteriene- 30 pachete
Huse pentru colac WC- 100 seturi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2021, 14:37
Data ultimilor modificări
6 aug 2021, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21042873
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
15 aug 2021 14:41 - 30 dec 2021 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Articole de hârtie pentru uz sanitar CPV: 33770000-8 - Articole de hârtie pentru uz sanitar
Cantitatea: 1216.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 44 954,60 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TORECO SRL

Preţul ofertei: 79 954,42 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul CVM privind achiziționarea Articolelor de hârtie pentru uz sanitar, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1627644067441, la data de 06.08.2021, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului operatorului economic ”TORECO” SRL cu suma achiziției de 75056,33 lei fără TVA/ 90067,60 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări