1
Perioada de actualizare
de la 06.08.2021 14:42
până la 08.08.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2021 15:00
până la 12.08.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 aug 2021, 14:42 - 8 aug 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2021, 15:00 - 12 aug 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie igienică- 636 buc.
Prosop de hârtie- 450.buc.
Șervețele umede antibacteriene- 30 pachete
Huse pentru colac WC- 100 seturi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2021, 14:37
Data ultimilor modificări
6 aug 2021, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21042873
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
15 aug 2021 14:41 - 30 dec 2021 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Articole de hârtie pentru uz sanitar CPV: 33770000-8 - Articole de hârtie pentru uz sanitar
Cantitatea: 1216.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 44 954,60 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TORECO SRL

Preţul ofertei: 79 954,42 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul CVM privind achiziționarea Articolelor de hârtie pentru uz sanitar, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1627644067441, la data de 06.08.2021, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului operatorului economic ”TORECO” SRL cu suma achiziției de 75056,33 lei fără TVA/ 90067,60 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări