1
Perioada de actualizare
de la 06.08.2021 09:44
până la 20.08.2021 11:14
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2021 11:14
până la 23.08.2021 14:14
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 260 979 MDL
Perioada clarificărilor: 6 aug 2021, 9:44 - 20 aug 2021, 11:14
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2021, 11:14 - 23 aug 2021, 14:14
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a mini-stadionului la grădinița nr.3 din or. Stefan Voda
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Cociu
Telefonul de contact
024223053
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2021, 9:37
Data ultimilor modificări
16 aug 2021, 11:19
Valoarea estimată (fără TVA)
260 979 MDL
Achizitii.md ID
21042841
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Durata contractului
1 sept 2021 09:42 - 20 oct 2021 09:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a mini-stadionului la grădinița nr.3 din or. Stefan Voda . CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat (5).pdf caiet de sarcini.semnat (5).pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
6.08.21 09:44
invitație de participare.semnat.pdf invitație de participare.semnat.pdf
tenderNotice
invitație de participare
6.08.21 09:44
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae
6.08.21 09:44
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
6.08.21 09:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 250 135 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă care a întrunit toate condițiile prevăzute în caietul de sarcini la cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări