+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2021 09:02
până la 10.08.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2021 17:00
până la 16.08.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 360 952,90 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2021, 9:02 - 10 aug 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2021, 17:00 - 16 aug 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform caietului de sarcini aprobat
Nota* Garantia de 5 % constituie garantia de buna executie din valoarea contractului adjudecat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iabanji Veronica
Telefonul de contact
022725766
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2021, 9:02
Data ultimilor modificări
6 aug 2021, 14:05
Achizitii.md ID
21042782
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (5).doc
Documentele la ofertă
5.08.21 09:02
cabinetul de sarcini forma 1.rtf
Documentele la ofertă
5.08.21 09:02
lucrari de reparatie cab. renghenologic.pdf lucrari de reparatie cab. renghenologic.pdf
Documentele la ofertă
5.08.21 13:38
Data:
6 aug 2021, 12:23
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
punctul 19 Garanția de 5 %. Ce garantie solicitati concret?
Răspuns (6 aug 2021, 12:54):
Buna ziua, concret se solicita garantia de 5% din valoarea contractului adjudecat, multumesc
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".