1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2021 09:02
până la 10.08.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2021 17:00
până la 16.08.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 360 952,90 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2021, 9:02 - 10 aug 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2021, 17:00 - 16 aug 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iabanji Veronica
Telefonul de contact
022725766
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2021, 8:55
Data ultimilor modificări
6 aug 2021, 14:05
Valoarea estimată (fără TVA)
360 952,90 MDL
Achizitii.md ID
21042782
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Durata contractului
18 aug 2021 09:02 - 30 dec 2021 09:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație în Cabinetul Renghenologic CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (5).doc
Documentele la ofertă
5.08.21 09:02
cabinetul de sarcini forma 1.rtf
Documentele la ofertă
5.08.21 09:02
lucrari de reparatie cab. renghenologic.pdf lucrari de reparatie cab. renghenologic.pdf
Documentele la ofertă
5.08.21 13:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sagitod-Grup S.R.L

Preţul ofertei: 273 361,87 MDL
Statut: Învingător
Motivul: grupul de lucru a decis de a desemna operatorul economic SRL Sagitod Grup, ca fiind cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic cu corespunderea cerintelor tehnice solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Unicons AI

Preţul ofertei: 310 398,24 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"SERVICONS PLUS" S.R.L.

Preţul ofertei: 368 671,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări