1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2021 19:57
până la 09.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2021 10:00
până la 17.08.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 950 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2021, 19:57 - 9 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2021, 10:00 - 17 aug 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a trotuarului adiacent străzilor: Albișoara, S. Lazo, Viilor, comuna Ciorescu, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Str. Alexandru cel Bun, nr. 17
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SCRIPNIC Ivan
Telefonul de contact
+37322456236
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 aug 2021, 19:57
Valoarea estimată (fără TVA)
950 000 MDL
Achizitii.md ID
21042776
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ciorescu, MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ciorescu, str. Alexandru cel Bun, nr. 17
Durata contractului
25 aug 2021 03:00 - 25 oct 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE - 11.21
Criterii de eligibilitate
DUAE
4.08.21 19:57
Caiet de Sarcini nr. 11.21
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
4.08.21 19:57
Doc. Stand. _ lucrari 11.21 (NOU)
Criterii de evaluare
Documentația Standard
4.08.21 19:57
Anunț de participare nr. 11.21
Criterii de eligibilitate
ANUNȚ
4.08.21 19:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONSISTCOM

Preţul ofertei: 849 719,23 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia de atribuire nr. 11 din 18.08.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări