1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2021 19:57
până la 09.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2021 10:00
până la 17.08.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 950 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2021, 19:57 - 9 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2021, 10:00 - 17 aug 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a trotuarului adiacent străzilor: Albișoara, S. Lazo, Viilor, comuna Ciorescu, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Str. Alexandru cel Bun, nr. 17
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SCRIPNIC Ivan
Telefonul de contact
+37322456236
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 aug 2021, 19:57
Valoarea estimată (fără TVA)
950 000 MDL
Achizitii.md ID
21042776
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ciorescu, MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ciorescu, str. Alexandru cel Bun, nr. 17
Durata contractului
25 aug 2021 03:00 - 25 oct 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE - 11.21
Criterii de eligibilitate
DUAE
4.08.21 19:57
Caiet de Sarcini nr. 11.21
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
4.08.21 19:57
Doc. Stand. _ lucrari 11.21 (NOU)
Criterii de evaluare
Documentația Standard
4.08.21 19:57
Anunț de participare nr. 11.21
Criterii de eligibilitate
ANUNȚ
4.08.21 19:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONSISTCOM

Preţul ofertei: 849 719,23 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia de atribuire nr. 11 din 18.08.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări