1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2021 10:00
până la 12.08.2021 11:23
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2021 11:23
până la 16.08.2021 02:23
3
Licitaţie
de la 16.08.2021 15:00
până la 16.08.2021 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2021, 10:00 - 12 aug 2021, 11:23
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2021, 11:23 - 16 aug 2021, 2:23
Începutul licitației: 16 aug 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Schimbarea acumulatoarelor și lucrări de mentenanță pentru UPS SUPERNOVA 200kVA conform caietului de sarcini atasat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testimitanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cozma Radu
Telefonul de contact
+37322256080
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 aug 2021, 13:32
Valoarea estimată (fără TVA)
450 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21042770
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testimitanu 29/1
Durata contractului
20 aug 2021 03:00 - 20 oct 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Schimbarea acumulatoarelor și lucrări de mentenanță pentru UPS SUPERNOVA 200kVA CPV: 31400000-0 - Acumulatori, pile galvanice şi baterii primare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro
Specificaţie tehnică
declaratia
4.08.21 17:31
duae_
Specificaţie tehnică
duae
4.08.21 17:31
anuntdeparticipare
Specificaţie tehnică
specificatie
4.08.21 17:31
documentatia_standard_cop
Specificaţie tehnică
documentele de atribuire
4.08.21 17:31
anuntdeparticipare act
Specificaţie tehnică
anunt actualizat
5.08.21 13:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. PROMO SOLUTII SRL

Preţul ofertei: 341 999 MDL
Statut: Anulat
Motivul: evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL SINCOS-PLUS

Preţul ofertei: 342 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

INTERMED

Preţul ofertei: 440 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Obiectul achiziției
Data:
5 aug 2021, 11:22
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 586/2020 privind gestionarea Baterii si Acumulatori (BA) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DBA): p.42. ....... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație ori recepționează prin alte mijloace pentru uz propriu BA vor solicita producătorilor existenți pe piață numărul de înregistrare din Lista producătorilor.. Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (10 aug 2021, 11:23):
Buna ziua, fiecare participant la licitatie semneaza DUAE-ul prin care confirma ca este elegibil, inclusiv respectă conditiile legale si se califica la procedură conform obiectului de achiztie, iar autoritatea contractantă în procesul evaluarii , va verifica legalitatea si conformitatea celor expuse.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări