1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2021 12:12
până la 05.08.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2021 16:00
până la 12.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 400 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2021, 12:12 - 5 aug 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2021, 16:00 - 12 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr. 520 din 22.06.2010.
Frunză de dafin uscată suficient,în pachete de 100- 500 gr, fără impurități, întreagă, fără mucegai, fără umezeală, lipsită de corpuri străine vizibile, ambalaj – pachete 100-500 gr, termen de valabilitate 12 luni. Livrarea de 2 (două) ori în lună, de la ora 7:00 până la ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2021, 11:49
Data ultimilor modificări
4 aug 2021, 12:12
Valoarea estimată (fără TVA)
4 400 MDL
Achizitii.md ID
21042733
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
15 aug 2021 11:54 - 31 dec 2021 12:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Frunză de dafin uscată, în pachete 100 gr.-500 gr. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
4.08.21 12:12
contract model (repetat).docx
Model de сontract
4.08.21 12:12
documente obligatorii.pdf documente obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
4.08.21 12:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 4 596,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 4 700 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări