1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2021 10:46
până la 15.08.2021 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.08.2021 09:30
până la 09.09.2021 09:30
3
Licitaţie
10.09.2021 11:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2021, 10:46 - 15 aug 2021, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 aug 2021, 9:30 - 9 sept 2021, 9:30
Începutul licitației: 10 sept 2021, 11:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Scaun cu rotile ( 5 roti), pentru a îndeplini cerințele multifuncționale. Sprijină complet corpul și coloana vertebrală într-o poziție sedentară
* Mecanism cu funcție de mutilare cu trei mânere
- Reclinarea în spate și înclinarea scaunului sunt reglabile cu mânere independente
- Scaun cu 5 grade de înclinare înainte și 6 grade în spate.
- Spate cu mișcare de 10 grade înainte și 14 grade înapoi.
Latimea spetezei- 365mm
Partea de jos 430mm x 370mm. Garanție minim 12 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2021, 10:25
Data ultimilor modificări
11 aug 2021, 11:59
Valoarea estimată (fără TVA)
4 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
40 MDL
Achizitii.md ID
21042729
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
12 sept 2021 10:28 - 31 dec 2021 10:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3. Scaun pentru tehnician cu tub oval. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
4.08.21 10:46
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
4.08.21 10:46
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
Anunț de participare
11.08.21 11:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Visiosystems SRL

Preţul ofertei: 4 002,62 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări