1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2021 08:31
până la 15.08.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.08.2021 11:00
până la 06.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 900 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2021, 8:31 - 15 aug 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 aug 2021, 11:00 - 6 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea de lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str.Șoimilor din or Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2021, 8:25
Data ultimilor modificări
4 aug 2021, 8:31
Valoarea estimată (fără TVA)
1 900 000 MDL
Achizitii.md ID
21042715
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
12 sept 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea de lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str.Șoimilor din or Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.signed.pdf documentatia standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
dOCUMENTATIA STANDART
4.08.21 08:31
duae_ro_0 (3).signed.pdf duae_ro_0 (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
4.08.21 08:31
anunț.signed.pdf anunț.signed.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
4.08.21 08:31
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SRACINI
4.08.21 08:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Izvorul din Piatra

Preţul ofertei: 1 433 042,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

PULTUSK INVEST

Preţul ofertei: 1 839 791,23 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oFERTA COINCIDE CERINTELOR INAINTATE DE CATRE AC
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări