1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2021 16:36
până la 05.08.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2021 17:00
până la 11.08.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 690 875 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iul 2021, 16:36 - 5 aug 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2021, 17:00 - 11 aug 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Gazificarea centralei termice a grădiniței de copii nr.3 Andrieș or. Teleneşti cu procurarea și
instalarea cazanelor pe gaze naturale cu efectuarea lucrărilor în termen de 90 zile din momentul înregistrării contractului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Lelic
Telefonul de contact
0258-22530:0258-23454:0258-22531
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2021, 16:04
Data ultimilor modificări
3 aug 2021, 15:49
Valoarea estimată (fără TVA)
690 875 MDL
Achizitii.md ID
21042567
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Durata contractului
12 aug 2021 16:35 - 30 dec 2022 16:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Gazificarea centralei termice a grădiniței de copii nr.3 Andrieș or. Teleneşti cu procurarea și instalarea cazanelor pe gaze naturale cu efectuarea lucrărilor în termen de 90 zile din momentul înregistrării contractului CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
lista cu cantitățile de lucrări_merged.pdf lista cu cantitățile de lucrări_merged.pdf
Specificaţie tehnică
lista cu cantitățile de lucrări
30.07.21 16:36
ds_lucrari (2).semnat.pdf ds_lucrari (2).semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
documentatia_standard_lucrari
3.08.21 15:49
an2_69 (1).semnat.pdf an2_69 (1).semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
3.08.21 15:49
duae.doc
Criterii de evaluare
duae
3.08.21 15:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 584 257,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preţ, în corespundere cu specificaţiile tehnice solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Serpavis SRL

Preţul ofertei: 688 331,76 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări