1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2021 10:52
până la 06.08.2021 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 06.08.2021 16:30
până la 16.08.2021 16:30
3
Licitaţie
de la 17.08.2021 15:00
până la 17.08.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iul 2021, 10:52 - 6 aug 2021, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 6 aug 2021, 16:30 - 16 aug 2021, 16:30
Începutul licitației: 17 aug 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță a Sistemului Informațional Automatizat de Gestionare și Eliberare a Actelor Permisive (SIA GEAP)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2021, 10:32
Data ultimilor modificări
4 aug 2021, 14:03
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21042537
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Durata contractului
19 aug 2021 10:41 - 29 apr 2022 10:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța corectiva si preventiva a Sistemului informațional de gestionare și eliberare a actelor permisive CPV: 72700000-7 - Servicii de reţele informatice
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanța adaptivă a Sistemului informațional de gestionare și eliberare a actelor permisive CPV: 72700000-7 - Servicii de reţele informatice
Cantitatea: 790.0
Unități de măsură: Ora
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DOTGOV SOLUTIONS

Preţul ofertei: 400 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Alfasoft

Preţul ofertei: 585 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări