1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2021 15:12
până la 08.08.2021 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2021 15:30
până la 13.08.2021 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2021, 15:12 - 8 aug 2021, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2021, 15:30 - 13 aug 2021, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese și accesorii echivalente imprimantelor de tip HP
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
069691917
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2021, 13:36
Data ultimilor modificări
29 iul 2021, 15:12
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Achizitii.md ID
21042504
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
15 aug 2021 15:10 - 31 dec 2021 15:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese și accesorii echivalente imprimantelor de tip HP CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard piese imprimante hp.docx
Documentele la ofertă
29.07.21 15:12
duae_piese pt hp.doc
Documentele la ofertă
29.07.21 15:12
fda piese pt hp.semnat.pdf fda piese pt hp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
29.07.21 15:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 11 975 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Decizie Grupului de lucru pentru achiziții, ofertantul întrunește cerințele de calificate și selecție, iar oferta corespunde specificațiilor tehnice solicitate și se încadrează în bugetul alocat.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări