Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 22 500 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2021, 13:23 - 29 iul 2021, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iul 2021, 14:30 - 2 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conforma caietului de sarcini anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Snejana Balan
Telefonul de contact
022205267
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2021, 13:18
Data ultimilor modificări
2 aug 2021, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
22 500 MDL
Achizitii.md ID
21042459
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
8 aug 2021 13:22 - 31 dec 2021 13:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltare și mentenanța softului ”Registrul electronic de evidență al pacienților COVID-19” CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare (67) (5).docx
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini pentru mentenanta sistemului
28.07.21 13:23
mententanta caiet de sarcini.pdf mententanta caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
mentenanta sistemului
28.07.21 13:43
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări