1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2021 13:53
până la 07.08.2021 13:36
2
Propunerea ofertelor
de la 07.08.2021 13:36
până la 10.08.2021 13:36
3
Licitaţie
11.08.2021 13:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 916,53 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2021, 13:53 - 7 aug 2021, 13:36
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2021, 13:36 - 10 aug 2021, 13:36
Începutul licitației: 11 aug 2021, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse de panificare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4573, MOLDOVA, Dubăsari, s.Doroţcaia, s.Doroțcaia, r-l Dubăsari
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Berzan
Telefonul de contact
69804550
Datele achizitiei
Data publicării
27 iul 2021, 13:50
Data ultimilor modificări
29 iul 2021, 13:49
Valoarea estimată (fără TVA)
10 916,53 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
327,50 MDL
Achizitii.md ID
21042413
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4573, MOLDOVA, Dubăsari, s.Doroţcaia, s.Doroțcaia, r-l Dubăsari
Durata contractului
1 sept 2021 18:00 - 30 dec 2021 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pîine de secară CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Pîine de grîu CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_-конвертирован.pdf duae_-конвертирован.pdf
Documentele la ofertă
duae_.doc
29.07.21 13:49
documentatia_standard-конвертирован (1).pdf documentatia_standard-конвертирован (1).pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard.docx
29.07.21 13:49
Documentele lotului
lotul 9_produse de panificare piine 2021.docx
lotul 9_produse de panificare piine 2021.docx
28.07.21 13:53
duae_.doc
duae_.doc
29.07.21 13:07
documentatia_standard.docx
documentatia_standard.docx
29.07.21 13:07
anunt de participare privind achizitionarea produselor alimentare pentru perioada 01.09.21-31.12.21.docx
anunt de participare privind achizitionarea produselor alimentare pentru perioada 01.09.21-31.12.21.docx
29.07.21 13:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TIRASTON

Preţul ofertei: 12 638,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cu toate că agentul economic prezintă oferta mai mare ca ce-a solicitata ,el este unicul participant care prezintă toate documentele necesare. Noi ne încadrăm în suma totală.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări