Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 243 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2021, 14:28 - 31 iul 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2021, 0:00 - 4 aug 2021, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procurarea compiuterelor de birou si laptop-uri
Informația despre anulare
Motivul anulării
Argumentare: În cadrul ședinței grupului de lucru de achiziții referitor la evaluarea repetată în baza Deciziei ANSC, a ofertelor cu privire la procedura de achiziție publică nr. MD-1627297684820 din 04.08.2021, privind achiziția „Echipament IT” a fost examinată nota informativă prezentată de Emilia Berejnaia.
Reieșind din cele declarate în notă, precum și temeiul contestației BTS SRL, s-a constatat că caietul de sarcini privind procurarea Echipamentului IT a fost întocmit cu erori și anume: specificațiile tehnice ale bunurilor solicitate nu reprezenta o descriere exactă și completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite să fie îndeplinite, nu a fost indicat clar procurarea bunului original fără a admite procurarea unui bun trial, prin urmare face imposibil de a adopta măsuri corective.
Între timp, în legătura cu transferul Consiliului într-un alt bloc admninistrativ, au fost alocate surse financiare suplimentare necesare procurării Echipamentului IT, ceia ce duce la mărirea volumului bunurilor inițial preconizate, iar în conformitate art. 76, alin.1 legea achiții nr. 131/2015, autoritatea contractantă nu are dreptul să divizeze achiziţia prin încheierea de contracte de achiziții publice separate în scopul aplicării unei alte proceduri de achiziţie publică decît procedura care ar fi fost utilizată în conformitate cu prezenta lege în cazul în care achiziţia nu ar fi fost divizată.
În scopul de a nu admite divizarea achiziționării bunurilor și în legătură cu admiterea unor erori la întocmirea caietului de sarcini și în scopul petrecerii unei proceduri conforme, în temeiul art. 71 alin. 1, lit g din legea nr. 131/2015 se anulează procedura de achiziții privind achiziția „Echipament IT” cu eventuala inițiere ulterioară a unei noi proceduri după corectarea erorilor.
Data anulării
7 oct 2021, 8:33
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Stoicov
Telefonul de contact
820-674
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2021, 14:28
Data ultimilor modificări
7 oct 2021, 9:53
Achizitii.md ID
21042357
CPV
30213000-5 - Computere personale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Laptop
Buget: 129000.0 MDL
Anulată
Laptop
Data:
26 iul 2021, 15:02
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45. Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (27 iul 2021, 09:10):
La discretia dvs, asta nu e o conditie pentru ofertanti.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.