1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2021 17:33
până la 06.08.2021 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 06.08.2021 14:30
până la 10.08.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2021, 17:33 - 6 aug 2021, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 6 aug 2021, 14:30 - 10 aug 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru Platforma Industrială Multifuncțională în raionul Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Egor Russu
Telefonul de contact
+373 79722282
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2021, 17:33
Data ultimilor modificări
4 aug 2021, 14:24
Achizitii.md ID
21042320
CPV
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
23.07.21 17:33
declarația privind beneficiarii finali.docx
Documentele la ofertă
23.07.21 17:33
f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Documentele la ofertă
23.07.21 17:33
caietul de sarcini.pdf caietul de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
27.07.21 17:10
anunt de participare_new.signed.semnat.signed.pdf anunt de participare_new.signed.semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
2.08.21 13:37
ds_lucrari_new.docx
Documentele la ofertă
2.08.21 13:37
f4.2 specificații_de_pret.docx
Documentele la ofertă
2.08.21 13:46
Data:
27 iul 2021, 20:43
Subiectul întrebării:
Defalcarea pe loturi
Întrebare:
Buna ziua solicitam sa defalcati pe loturi proiectarea si supravegherea intrucat sunt activitati distincte cu sume si termene de implementare diferite.
Răspuns (28 iul 2021, 09:19):
Bună ziua, Vă atenționăm că conform Ordinului Ministerului Finanțelor Nr. 69 din 07.05.2021, art. 13 - În cazul achizițiilor de servicii de proiectare, proiectanţii de construcţii sunt obligaţi să exercite supravegherea de autor pe tot parcursul execuției lucrărilor, deasemenea în docuentația standard al aceluiași ordin, anexa în documentația de atribuire, Anexa 26, contractul-model a serviciilor de proiectare, este specificat clar obligațiile proiectantului inclusiv a supravegherii de autor. Avind in vedere cele menționate mai sus cât și experiența relevantă în plasarea anunțurilor pe platforma achizitii.md, cu referire la servicii de proiectare, care denotă faptul că defalcarea pe loturi provoacă tensiune și neîntelegere între ofertanți, deorece platforma nu permite sumarea loturilor, sa decis plasarea serviciilor in forma existentă. În cazul in care aveți nevoie de explicații aditionale cu referire la subiectul dat, puteți să ne contactați la nr de telefon afișat pe platforma.
Data:
28 iul 2021, 13:10
Subiectul întrebării:
Defalcarea pe loturi
Întrebare:
Urmare acestei proceduri de achizitie se incheie 2 contracte unul pe proiectare si unul pe supraveghere?
Răspuns (28 iul 2021, 16:09):
Nu, se va incheia un contract, modelul contractului îl găsiți în documentația standard, anexată la procedura de achiziție, anexa 26, pagina 59
Data:
28 iul 2021, 19:37
Subiectul întrebării:
Metoda și condiții de plată
Întrebare:
Ce metoda și condiții de plată vor fi?
Răspuns (29 iul 2021, 09:30):
Bună ziua, Metoda și condițiile de plată sunt descrise în contractul model, anexa 26, pagina 59 din Documentația standard, anexată la această procedură de achiziții publice, unde se stipulează: I etapă – predarea proiectului integral până la primirea avizului pozitiv al Î.S.”Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor”, sau după caz a altor verificatori licențiați - (30 %) ……., inclusiv TVA, conform Specificației; II etapă – predarea proiectului integral după primirea avizului pozitiv al Î.S.”Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor”, sau după caz a altor verificatori licențiați – (70 %) ……., inclusiv TVA, conform Specificației.
Data:
1 aug 2021, 18:31
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
1) Conform informatiei din cadastru, terenul cu nr. 2901321.001 are o suprafața de 40 ha, in timp ce potrivit pct. 5 din caietul de sarcini platforma va avea 10 ha, astfel atasati va rog planul cu hotarele PIM Cimișlia. 2) La fel rugam sa publicati si studiul geo. 3) In apropiere de locatia data exista sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare?
Răspuns (2 aug 2021, 13:53):
Bună ziua, La solicitarea Dvs. Planul Geomentric a fost anexat la documentația de atribuire, cît privește intrebarea ce ține de alimentarea de apă și canalizare, acestea sunt descrise în caietul de sarcini.
Data:
4 aug 2021, 11:38
Subiectul întrebării:
Explicatie
Întrebare:
Explicati va rog necesitatea prezentarii dovezii detinerii sumei de 70 % din valoarea viitorului contract.
Răspuns (4 aug 2021, 13:16):
Bună ziua, Având în vedere valoarea estimată pentru serviciile solicitate, complexitatea serviciilor de proiectare, termenii de implementare atât a serviciilor de proiectare cât și a proiectului în întregime, precum și modalitatea de plată (indicată în modelul de contract din documentația standard anexată), această condiție a fost înaintată pentru a ne asigura că ofertantul dispune de resurse minime necesare pentru plata echipei antrenate în executarea documentației de proiect și excluderea situațiilor potențiale de tergiversare a termenilor de prestare a serviciilor.
Data:
4 aug 2021, 13:47
Subiectul întrebării:
Scrisoare
Întrebare:
Faceti va rog publica scrisoarea Primăriei or. Cimișlia nr.65 din 18.02.2021 despre destinațiile industriale propuse în cadrul PIM.
Răspuns (4 aug 2021, 14:21):
Bună ziua, Anexam această scrisoare după cum ați solicitat, sperăm să vă fie de folos. Rugăm respectuos pe viitor să adresați solicitările și/sau clarificările din timp și evitarea postării lor în ultimul minut ceia ce duce la suspendarea tenderului, iar ulterior la modificarea termenilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.