1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2021 08:32
până la 28.07.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2021 00:00
până la 05.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 141 805,12 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2021, 8:32 - 28 iul 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2021, 0:00 - 5 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a rețelelor electrice interioare la cantina IPLT „Liviu Rebreanu”, mun. Chișinău (REPETAT)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2086, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Hristo Botev 7/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Izvoreanu Larisa
Telefonul de contact
069202592
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2021, 8:24
Data ultimilor modificări
23 iul 2021, 8:32
Valoarea estimată (fără TVA)
141 805,12 MDL
Achizitii.md ID
21042270
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2086, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Hristo Botev 9/2
Durata contractului
7 aug 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a rețelelor electrice interioare la cantina IPLT „Liviu Rebreanu”, mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
23.07.21 08:32
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
23.07.21 08:32
ds_lucrari.semnat.pdf ds_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
23.07.21 08:32
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 147 406,37 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A fost aplicat criteriul - prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări