+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2021 09:45
până la 11.08.2021 14:06
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2021 14:06
până la 21.08.2021 21:06
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 141 725 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2021, 9:45 - 11 aug 2021, 14:06
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2021, 14:06 - 21 aug 2021, 21:06
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări la sistemul de alimentare cu apa, canalizare pentru IMSP Institutul de Cardeologie , str. N. Testemiteanu 29/1, mun. Chisinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, srt. N. Testemițanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stoicev Tatiana
Telefonul de contact
+37322256125
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 iul 2021, 15:44
Valoarea estimată (fără TVA)
3 141 725 MDL
Achizitii.md ID
21042188
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testemitanu29/1
Durata contractului
23 aug 2021 03:00 - 30 nov 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări la sistemul de alimentare cu apa, canalizare pentru IMSP Institutul de Cardeologie , str. N. Testemiteanu 29/1, mun. Chisinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (3)
Specificaţie tehnică
DUae
22.07.21 09:45
anunt (1) (1)
Specificaţie tehnică
Anuntul
22.07.21 09:45
ds_lucrari
Specificaţie tehnică
documentatia
22.07.21 09:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 2 075 730,81 MDL
Statut: Anulat
Motivul: evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Prodomus SRL

Preţul ofertei: 3 017 956,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 3 118 839,10 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Vipart Plus

Preţul ofertei: 3 450 819,64 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Atractiv Invest

Preţul ofertei: 3 714 920,03 MDL
Statut: în aşteptare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări