1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2021 16:36
până la 26.07.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 09:00
până la 03.08.2021 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 761 109,02 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2021, 16:36 - 26 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 9:00 - 3 aug 2021, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sălii de sport din str. Gh. Asachi, 69/3, nr. A1, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2021, 16:30
Data ultimilor modificări
21 iul 2021, 16:36
Valoarea estimată (fără TVA)
761 109,02 MDL
Achizitii.md ID
21042185
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Durata contractului
9 aug 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sălii de sport din str. Gh. Asachi, 69/3, nr. A1, mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.07.21 16:36
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
21.07.21 16:36
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.07.21 16:36
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
21.07.21 16:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"ConsModern"

Preţul ofertei: 859 117,73 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde administrativ și cerințelor tehnice ale caietului de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GREEN ENGINEERING SRL

Preţul ofertei: 871 133 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări