1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2021 15:31
până la 26.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 10:00
până la 29.07.2021 10:00
3
Licitaţie
30.07.2021 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 234 376 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2021, 15:31 - 26 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 10:00 - 29 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: 30 iul 2021, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament multimedia linguafonic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Tighina 15
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
NATALIA DUNAEVSCAIA
Telefonul de contact
069092008
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2021, 15:16
Data ultimilor modificări
21 iul 2021, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
234 376 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 343,76 MDL
Achizitii.md ID
21042175
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Tighina 15
Durata contractului
31 iul 2021 15:23 - 31 dec 2021 15:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Unitate audio de lucru a elevului în sistem interactiv de studiere a limbilor, împreună cu căști CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 16.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Program educational lingvistic licențiat, împreună cu căști (licență si cască) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 18.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Audiohub IDLHUB CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Cască cu microfon (de rezervă) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt.signed.pdf anunt.signed.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
21.07.21 15:31
caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
21.07.21 15:31
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDARD
21.07.21 15:31
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.07.21 15:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savexol SRL

Preţul ofertei: 234 330 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări