+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2021 14:08
până la 27.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.07.2021 10:00
până la 03.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 399 645 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2021, 14:08 - 27 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iul 2021, 10:00 - 3 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reparație a salii sportive,reparatia capitala a peretelui blocului A, IP Gimnaziul Rus Dm.Cantemir or. Ștefan Vodă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Ștefan cel Mare 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Boldisor Larisa
Telefonul de contact
068775409
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2021, 13:53
Data ultimilor modificări
21 iul 2021, 14:08
Valoarea estimată (fără TVA)
399 645 MDL
Achizitii.md ID
21042163
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Ștefan cel Mare 1
Durata contractului
4 aug 2021 14:02 - 31 dec 2022 14:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de reparație a salii sportive,reparatia capitala a peretelui blocului A, IP Gimnaziul Rus Dm.Cantem (se indică obiectul achiziției) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 366 826 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cea mai avantajoasa oferta
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări