+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2021 11:33
până la 22.07.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2021 12:00
până la 26.07.2021 08:00
au rămas 19 ore
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 175 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2021, 11:33 - 22 iul 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2021, 12:00 - 26 iul 2021, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Achiziționarea ușilor de birou la Scoala de Muzică Maria Bieșu
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Popa
Telefonul de contact
022242278
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2021, 11:33
Data ultimilor modificări
21 iul 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21042148
CPV
44221200-7 - Uşi
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".