1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2021 16:21
până la 26.07.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 16:00
până la 06.08.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 801 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 16:21 - 26 iul 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 16:00 - 6 aug 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor de laborator (COVID-19) în cadrul CSP Edineț conform caietului de sarcina anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Istratii Nadejda
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 16:10
Data ultimilor modificări
22 iul 2021, 12:50
Valoarea estimată (fără TVA)
801 000 MDL
Achizitii.md ID
21042124
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str. Puskin, 16
Durata contractului
16 aug 2021 16:16 - 16 oct 2021 16:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a încăperilor de laborator (COVID-19) în cadrul CSP Edineț CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunat de participare.docx.pdf anunat de participare.docx.pdf
Documentele la ofertă
21.07.21 14:10
docum standart.docx
Documentele la ofertă
21.07.21 16:05
duae_ro_laborator csp edinet.doc
Documentele la ofertă
22.07.21 12:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DUALTACT

Preţul ofertei: 780 422,86 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 797 308 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări