1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2021 16:21
până la 26.07.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 16:00
până la 06.08.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 801 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 16:21 - 26 iul 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 16:00 - 6 aug 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor de laborator (COVID-19) în cadrul CSP Edineț conform caietului de sarcina anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Istratii Nadejda
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 16:10
Data ultimilor modificări
22 iul 2021, 12:50
Valoarea estimată (fără TVA)
801 000 MDL
Achizitii.md ID
21042124
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str. Puskin, 16
Durata contractului
16 aug 2021 16:16 - 16 oct 2021 16:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a încăperilor de laborator (COVID-19) în cadrul CSP Edineț CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunat de participare.docx.pdf anunat de participare.docx.pdf
Documentele la ofertă
21.07.21 14:10
docum standart.docx
Documentele la ofertă
21.07.21 16:05
duae_ro_laborator csp edinet.doc
Documentele la ofertă
22.07.21 12:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DUALTACT

Preţul ofertei: 780 422,86 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 797 308 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări