1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2021 16:05
până la 25.07.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2021 16:00
până la 03.08.2021 16:00
3
Licitaţie
de la 04.08.2021 15:00
până la 04.08.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 000 EUR
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 16:05 - 25 iul 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2021, 16:00 - 3 aug 2021, 16:00
Începutul licitației: 4 aug 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Elaborarea unui studiu şi analiza celor mai bune practici internaţionale pentru combaterea Covid19 în transportul public (Proiect "MOVE IT like Lublin - A Chisinau public transport sustainable development initiative")
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
373 689 32 878
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 16:03
Data ultimilor modificări
20 iul 2021, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
150 EUR
Achizitii.md ID
21042120
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
5 aug 2021 16:05 - 30 oct 2021 16:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Elaborarea unui studiu şi analiza celor mai bune practici internaţionale pentru combaterea Covid19 în transportul public (Proiect "MOVE IT like Lublin - A Chisinau public transport sustainable development initiative") CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

East Europe Consulting Associates

Preţul ofertei: 15 000 EUR
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Gauce ir Ko

Preţul ofertei: 298 629,60 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor si criteriilor de evaluare solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări