1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2021 15:33
până la 26.07.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 08:30
până la 02.08.2021 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 589 500 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 15:33 - 26 iul 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 8:30 - 2 aug 2021, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare și renovare a pavajului în IET nr. 225 “Spicuşor”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 14:47
Data ultimilor modificări
21 iul 2021, 16:02
Valoarea estimată (fără TVA)
1 589 500 MDL
Achizitii.md ID
21042111
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
16 aug 2021 15:24 - 31 dec 2021 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare și renovare a pavajului în IET nr. 225 “Spicuşor” CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
20.07.21 15:33
anexa 7-22 și formularul ofertei.docx
Criterii de eligibilitate
20.07.21 15:33
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
20.07.21 15:33
caiet de sarcini.docx
Clarificări pentru participanți
20.07.21 15:33
an25_69.docx
Model de сontract
20.07.21 15:33
anunt de participare.semnat (3).pdf anunt de participare.semnat (3).pdf
tenderNotice
:Microproiectul este cofinanțat de Guvernul Japoniei și cade sub incidența HG nr.246/2010 (anexa nr.1, k) capitolul XXVII se completează cu poziția 16538)
21.07.21 16:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 1 049 629,47 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Varincom SRL

Preţul ofertei: 1 353 353 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 1 430 083,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări