1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2021 14:01
până la 26.07.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 14:00
până la 02.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 154 166,66 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 14:01 - 26 iul 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 14:00 - 2 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sălii de ședință din incinta clădirii Consiliului raional Cantemir
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7301, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str.Trandafirilor 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Rotaru
Telefonul de contact
078728007
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 13:56
Data ultimilor modificări
20 iul 2021, 14:01
Valoarea estimată (fără TVA)
154 166,66 MDL
Achizitii.md ID
21042106
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-7301, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str.Trandafirilor 2
Durata contractului
4 aug 2021 14:00 - 31 dec 2021 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
formularul_72 duae.doc
Documentele la ofertă
20.07.21 14:01
ordin mf nr. 69 documentația standard.docx
Documentele la ofertă
20.07.21 14:01
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
20.07.21 14:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Etalon Construct

Preţul ofertei: 147 243,58 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a îndeplinit toate cerințele de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări