+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2021 10:15
până la 29.07.2021 13:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 29.07.2021 13:00
până la 05.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 16 236 360 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 10:15 - 29 iul 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iul 2021, 13:00 - 5 aug 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Lucrări de construcție a edificiului Substației de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească Orhei din str. Al. Donici, r-nul Orhei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Fax
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 10:09
Data ultimilor modificări
20 iul 2021, 15:41
Achizitii.md ID
21042088
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Obiectul achiziției
Buget: 16236360.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
-
20.07.21 10:15
Documentatia standard
Documentele la ofertă
-
20.07.21 10:15
Anunt de participare
Documentele la ofertă
-
20.07.21 10:15
Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Documentele la ofertă
-
20.07.21 10:15
Data:
20 iul 2021, 15:41
Subiectul întrebării:
Clarificare documentatie de atribuire
Întrebare:
Buna ziua, referitor la pct. 16 subpunctul 19 din anuntul de participare (Disponibilitate de bani lichizi si/sau resurse creditare si/sau mijloace circulante, etc., necesar pentru îndeplinirea contractului de achiziție - minim 50%), consideram aceasta cerinta exagerata calculata disproportional reiesind din valoarea estimativa si termenul de executie solicitat. Rugam respectuos sa revizuti cerinta data, in caz contrar vom contesta la ANSC. Multumesc
Răspuns (21 iul 2021, 08:31):
Buna ziua. Va aducem la cunostinta ca procedura respectiva este repetata, la prima procedura fiind prezentate 3 oferte, dar motivul anularii nu a fost neindeplinirea acestei cerinte ci alte neconformitati, respectiv nu vedem care ar fi impedimentul si cu atit mai mult "exagerarea si calcularea disproportionala". Totodata va reamintim ca documentatia de atribuire Vă dă posibilitatea ca sa îndepliniți această cerinta prin diferite metode, accesibile pentru toti operatorii economici. O zi buna!
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".