Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 16 236 360 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 10:15 - 6 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 aug 2021, 10:00 - 13 aug 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a edificiului Substației de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească Orhei din str. Al. Donici, r-nul Orhei
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ca urmare a deciziei ANSC nr. 03D-561-21 din 13.08.2021 este necesar de a fi modificată documentația de atribuire, dar avînd în vedere că din punct de vedere tehnic acest lucru nu este posibil deoarece statutul procedurii este deja "perioada de depunere a ofertelor", procedura va fi anulata si repetata cu includerea modificărilor respective.
Data anulării
13 aug 2021, 9:48
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 10:09
Data ultimilor modificări
13 aug 2021, 9:48
Achizitii.md ID
21042088
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Obiectul achiziției
Buget: 16236360.0 MDL
Anulată
Data:
20 iul 2021, 15:41
Subiectul întrebării:
Clarificare documentatie de atribuire
Întrebare:
Buna ziua, referitor la pct. 16 subpunctul 19 din anuntul de participare (Disponibilitate de bani lichizi si/sau resurse creditare si/sau mijloace circulante, etc., necesar pentru îndeplinirea contractului de achiziție - minim 50%), consideram aceasta cerinta exagerata calculata disproportional reiesind din valoarea estimativa si termenul de executie solicitat. Rugam respectuos sa revizuti cerinta data, in caz contrar vom contesta la ANSC. Multumesc
Răspuns (21 iul 2021, 08:31):
Buna ziua. Va aducem la cunostinta ca procedura respectiva este repetata, la prima procedura fiind prezentate 3 oferte, dar motivul anularii nu a fost neindeplinirea acestei cerinte ci alte neconformitati, respectiv nu vedem care ar fi impedimentul si cu atit mai mult "exagerarea si calcularea disproportionala". Totodata va reamintim ca documentatia de atribuire Vă dă posibilitatea ca sa îndepliniți această cerinta prin diferite metode, accesibile pentru toti operatorii economici. O zi buna!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.