1
Perioada de actualizare
de la 19.07.2021 17:54
până la 29.07.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.07.2021 09:00
până la 02.08.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 950 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iul 2021, 17:54 - 29 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iul 2021, 9:00 - 2 aug 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea computerilor portabile (laptopuri).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Oleinic
Telefonul de contact
022266004
Datele achizitiei
Data publicării
19 iul 2021, 17:18
Data ultimilor modificări
20 iul 2021, 16:10
Valoarea estimată (fără TVA)
950 000 MDL
Achizitii.md ID
21042082
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Durata contractului
4 aug 2021 17:30 - 31 dec 2021 17:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computere portabile (laptopuri). CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 55.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae 146 26.11.20.signed.signed.signed.signed.signed.pdf duae 146 26.11.20.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
20.07.21 16:10
documentatia_standard_laptopuri.signed.signed.signed.signed.signed.pdf documentatia_standard_laptopuri.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Doc standard
20.07.21 16:10
Documentele lotului
invitație de participare 2021.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
invitație de participare 2021.docx
20.07.21 16:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 641 267 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

,,Fors-Computer” SRL

Preţul ofertei: 819 316,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 904 727,08 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări