1
Perioada de actualizare
de la 19.07.2021 16:23
până la 30.07.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.07.2021 09:00
până la 09.08.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 6 400 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iul 2021, 16:23 - 30 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iul 2021, 9:00 - 9 aug 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anunțului de participare.
Culoarea și mărimile de convenit cu solicitantul.
Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor. Livrarea (în termen de 20 zile la sediul instituției), montarea și instalarea mobilei din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie – 2 ani.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
19 iul 2021, 13:15
Data ultimilor modificări
23 iul 2021, 11:59
Valoarea estimată (fără TVA)
6 400 MDL
Achizitii.md ID
21042047
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
11 aug 2021 13:27 - 31 dec 2021 15:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Scaune ISO IET 99 (2) IET 168 (4) IET 9 (10) CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 16.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
scauni p.docx
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
l i s t a.docx
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
img_20210526_100346.jpg
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
img_20210526_100340.jpg
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
img-20200828-wa0003.jpg
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
anunț de participare.mobila 2021.doc
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
img-20200907-wa0004.jpg
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 4 224 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 4 360 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Scaune ISO IET 99 (2) IET 168 (4) IET 9 (10)
Data:
22 iul 2021, 17:12
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Rugăm respectuos să descifrați abrevierile: IET 99 (2) IET 168 (4) IET 9 (10) și să nominalizați informația de contact cu instituțiile date. Mulțumim.
Răspuns (22 iul 2021, 17:24):
IET 99 (2) însamnă că p/u această instituție trebuie 2 scaune, P/u 168 - 4 scaune IET 9 - 10 scaune Examinati atent documente incarcate acolo este lista institutiilor cu contacte. In anunt la fiecare lot este indicate institutii cui este destinat acest bun.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări