1
Perioada de actualizare
de la 19.07.2021 16:23
până la 30.07.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.07.2021 09:00
până la 09.08.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iul 2021, 16:23 - 30 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iul 2021, 9:00 - 9 aug 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anunțului de participare.
Culoarea și mărimile de convenit cu solicitantul.
Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor. Livrarea (în termen de 20 zile la sediul instituției), montarea și instalarea mobilei din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie – 2 ani.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
19 iul 2021, 13:15
Data ultimilor modificări
23 iul 2021, 11:59
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21042047
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
11 aug 2021 13:27 - 31 dec 2021 15:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set de bănci +2 scaune p/u clasele V-XII LT M. Grecu CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Set de bănci + 2 scaune p/u clasele I-IV LT M. Grecu CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
scauni p.docx
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
l i s t a.docx
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
img_20210526_100346.jpg
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
img_20210526_100340.jpg
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
img-20200828-wa0003.jpg
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
anunț de participare.mobila 2021.doc
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23
img-20200907-wa0004.jpg
Documentele la ofertă
19.07.21 16:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 39 666,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 40 120 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări