+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 792 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2021, 15:46 - 25 iul 2021, 16:04
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2021, 16:04 - 28 iul 2021, 16:04

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament informatic şi accesorii de birou –Sistem interactive integrat.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Articolul 71, litera g, din Legea Achizitii.
Data anulării
2 aug 2021, 14:01
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Tighina 15
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
NATALIA DUNAEVSCAIA
Telefonul de contact
069092008
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2021, 15:46
Data ultimilor modificări
2 aug 2021, 14:01
Achizitii.md ID
21042016
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de evaluare
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Sistem interactive integrat.
Buget: 792000.0 MDL
Anulată
Data:
16 iul 2021, 23:34
Subiectul întrebării:
Cantitatea bunurilor - divergente ( 66 si 22 buc)
Întrebare:
Stimata AC corectati cantatea bunurilor din Anunt si F 4.2 (66) in acord cu cel din caietul de sarcini (22).
Răspuns (19 iul 2021, 08:53):
Buna ziua stimate AE, total bucati conform lotului sunt 66 buc ( table 22, videoproiector 22, suport de prindere 22).
Data:
16 iul 2021, 23:43
Subiectul întrebării:
Perioada de garantie a bunurilor - divergente: min 2 ani si min 36 luni???
Întrebare:
Corectati Va rugam perioadele de garantii solicitate, din Anunt -col. 9 din Tabel (2 ani), Doc de Atr. Cap III. pag 20, col. 9 din Tabel (2 ani) și de 36 luni care apar atit in caietul de sarcini, cit si in Formularul F 4.1 din Doc de Atr.
Răspuns (19 iul 2021, 08:54):
Buna ziua.Caietul de sarcini va fi corectat.
Data:
16 iul 2021, 23:47
Subiectul întrebării:
rectificare: Rindul 9 din tabelul din Anunt si Doc. de atribuire,
Întrebare:
Rectificare: Rindul 9 din tabelul din Anunt si Doc. de atribuire, pag 20 sa fie in corelare cu cerinta din Caietul de sarcini ( min 36 luni) și conform F 4.1, pag.25 din Doc. de Atribuire
Răspuns (19 iul 2021, 09:10):
Buna ziua, documentele vor vi modificate.
Data:
16 iul 2021, 23:58
Subiectul întrebării:
Certificare de mediu
Întrebare:
Buna ziua, pe de o parte solicitati nr. de inreg. la prod. cu reglamentari de mediu si deseuri ( Hot. de Guv 2018), iar pe de alta parte in col.8 din form. F 4.1 nu se regasesc standarde de caliatea mediului pe care sa le aibă ofertantul, asa cum este ISO: 14001, inclusiv de managment și calitate ISO:9001, ș.a. actiuni suspecte. Va rugam sa reflectati cit mai corect si explicit situatiile Standardelor de referinta in acord cu bunurile solicitate: Pentru Tabla interactiva (care ISO solicitati sa aiba Ofertantul si respectiv Producatorul), Pentru Proiector (care ISO solicitati sa aiba Ofertantul si respectiv Producatorul), pentru Suport (care ISO solicitati sa aiba Ofertantul si respectiv Producatorul)
Răspuns (19 iul 2021, 09:25):
Buna ziua. ISO 9001:2015, ISO 14001:2015
Data:
19 iul 2021, 09:16
Subiectul întrebării:
Specificatii proiector
Întrebare:
Buna ziua. Specificatiile tehnice pentru proiectorul din Lotul 2 sunt o reproducere exacta a specificatiilor proiectorului Optoma X309ST. Credeti ca este legal sa nu oferiti posibilitatea si altor producatori sa vina cu oferte la licitatia dvs?
Răspuns (19 iul 2021, 09:58):
Buna ziua. Autoritatea contractanta nu limiteaza accesul nimanui la licetatia publica si nu face absolut nici o discriminare fata de ofertanti indicaind parametrii minimi pentru echipamentul solicitat. Va rugam sa viniti cu oferte si sa nu tergiversati special perioadele licitatiei. Va multumim
Data:
19 iul 2021, 14:12
Subiectul întrebării:
Corectare ISO 9001:2015 si ISO 14001:2015
Întrebare:
Buna ziua, in acord cu raspunsul nr.4 includeti in documetatia licitatiei (Anuntul de participare, in F.4.1, col 8; etc) cerinta pentru AC cu privire la detinerea certificatelor ISO 9001: 2015 și ISO 14001:2015.
Răspuns (19 iul 2021, 15:03):
Buna ziua. Corectarile sau facut.
Data:
20 iul 2021, 18:21
Subiectul întrebării:
Anunt de participare (ISO 9001:2015 si ISO:14001:2015) in Tabelul din pct.15.
Întrebare:
Stimata AC, ati scapat sa includeti in Tabelul din pct.15 al Anuntului de participare, cerinta Pentru OFERTANT cu privire la detinerea certificatelor ISO 9001:2015 si ISO:14001:2015.
Răspuns (21 iul 2021, 09:19):
Buna ziua, corectarile au fost efectuate. Va multumim
Data:
22 iul 2021, 09:31
Subiectul întrebării:
Valabilitatea ISO din Anuntul de participare: pct.15, rindul 15 din Tabel
Întrebare:
Buna ziua, concretizati perioada minima de valabilitate a ISO:9001 si ISO:14001 pe care trebuie sa le detină Ofertantul, si anume cu valabilitatea pina la Procedura COP (26.07.2021), sau pe perioada Contractului (31.12.2021), sau pina la livrarea bunurilor (in cazul incheierii posibilului Contract). Multumim
Răspuns (22 iul 2021, 11:37):
Buna ziua. IN ANUNT ACEST DUCUMENT ESTE LA NECESITATE, NU OBLIGATORIU!!!!!
Data:
22 iul 2021, 21:29
Subiectul întrebării:
Specificatii proiector
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa ne explicati din ce motive specificatiile pentru proiector, pe care dvs le numiti minime, sunt o reproducere exacta a specificatiilor proiectorului Optoma X309ST. Acest proiector a aparut in gama de produse OPTOMA in ianuarie 2021. In acest context este suspecta cerinta dvs ca la licitatie se admit doar proiectoarele produse in 2021. Oare cu ce sunt mai inferioafre proiectoarele produse in noiembrie 2020, de exemplu? Nu este clar pentru ce solicitati un contrast dinamic de 25000:1. Contrastul dinamic este un parametru irelevant din puct de vedere al perceptiei vizuale a imaginii de catre ochiul uman. Exista proiectoare cu contrast dinamic de 20000:1, dar care pot asigura o claritate a imaginii net superioara unor proiectoare cu contrastul dinamic de 25000:1. Consultati specialistii in domeniu.
Răspuns (23 iul 2021, 08:19):
Buna ziua. Ce tine de specificatiile minime solicitate: Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor și serviciilor, (1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrarilor și serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor prezenta o descriere exactă și completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă să fie îndeplinite.(6) Specificațiile tehnice nu vor face referință la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiță sau un tip de bunuri, de lucrări și de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinșelor față de achiziție, iar o astfel de referință este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele "sau echivalentul".
Data:
23 iul 2021, 08:52
Subiectul întrebării:
Specificatii proiector
Întrebare:
Buna ziua. Textul publicat de dvs la ora 08.19 este de fapt un non-raspuns. Nu ati binevoit sa veniti cu argumente concrete nici la una din intrebarile formulate la 22 iulie, ora 21.19. Acum regretam ca nu am contestat documentatia de atribuire, am contat pe faptul ca veti trata cu seriozitate intrebarile adresate dvs.
Răspuns (23 iul 2021, 16:04):
Buna ziua Stimate Agent Economic, raspunsurile sunt strict reglementate de Legea Acihizitiilor Publice si conform necesitatilor Institutiei.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".