+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2021 15:46
până la 28.07.2021 09:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2021 09:00
până la 09.08.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 104 195 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2021, 15:46 - 28 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2021, 9:00 - 9 aug 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Materiale pentru instalaţii de apă, canalizare și pentru instalații de încălzire - REPETAT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2021, 15:46
Data ultimilor modificări
19 iul 2021, 9:48
Achizitii.md ID
21042015
CPV
44115200-1 - Materiale pentru instalaţii de apă şi canalizare şi materiale de încălzire
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
8.Surubelnita
Buget: 350.0 MDL
Activ
15.Manometru d-1/2
Buget: 2300.0 MDL
Activ
19.Robinet sfera
Buget: 3150.0 MDL
Activ
12.Gandia
Buget: 1000.0 MDL
Activ
13.Gripa de gips
Buget: 3000.0 MDL
Activ
14.Lanterna LED
Buget: 920.0 MDL
Activ
25.Cornier 40*40*4mm
Buget: 1560.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
3.documentatia_standard_bunuri materiale santehnice.docx
Documentele la ofertă
16.07.21 15:46
5.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
16.07.21 15:46
4. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
16.07.21 15:46
1. anunt de participare.pdf 1. anunt de participare.pdf
tenderNotice
19.07.21 09:48
Data:
16 iul 2021, 16:00
Subiectul întrebării:
Conditiile si atasarea afata de ofertanti
Întrebare:
2. Termeni şi condiţii de livrarea comandă, după necesităţi, ... în termen de 2 zile dupa efectuarea comenzii 3. Preţul şi condiţii de plată ... Prin transfer în termen de 90 zile după prezentarea facturii. Cu asa condiții așteptați sănătoși oferte... Am participat la achiziție cu Dvs, mai înainte, si este contract înregistrat la trezorerie, si nu a fost nici de un bănuț comandate bunuri... Succese.
Răspuns (16 iul 2021, 16:14):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Va rugam sa va conformati si sa participati. Multumim !
Data:
16 iul 2021, 16:21
Subiectul întrebării:
Conditii
Întrebare:
Comanda sa fie livrata in termen de 2 zile, dar achitarea dupa jumate de an, daca luam zile lucratoare... Mulțumim de invitație, dar nu. :)
Răspuns (16 iul 2021, 16:26):
Alegerea va apartine!
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".