1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2021 14:58
până la 21.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2021 10:00
până la 29.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 844 458 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2021, 14:58 - 21 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2021, 10:00 - 29 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţie capitala a cabinetului de radiografie a Secției Consultative a IMSP Spitalul Raional Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2021, 14:48
Data ultimilor modificări
16 iul 2021, 15:23
Valoarea estimată (fără TVA)
844 458 MDL
Achizitii.md ID
21042009
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Durata contractului
2 aug 2021 14:54 - 31 dec 2021 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparcapitala a cabinetului de radiografie a Secției Consultative a IMSP Spitalul Raional Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt- renghen.pdf anunt- renghen.pdf
tenderNotice
4 file
16.07.21 15:23
Documentele lotului
duae.doc
17 file
16.07.21 14:58
documentatia standart lucrari.docx
56 file
16.07.21 14:58
cs- renghen.pdf
8 file
16.07.21 15:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Megacon Service

Preţul ofertei: 707 930,86 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta SRL „Megacon Service” cu valoarea de 849 517,04 lei, inclusiv TVA, a fost determinată drept cîştigătoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări