+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2021 09:37
până la 26.07.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 16:00
până la 30.07.2021 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 208 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2021, 9:37 - 26 iul 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 16:00 - 30 iul 2021, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 iul 2021, 13:35
Valoarea estimată (fără TVA)
208 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21041973
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Piața Gării 3.
Durata contractului
6 aug 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consumabile pentru mașinile de francat CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr.1
Specificaţie tehnică
Anexa nr.1
16.07.21 09:37
Invitație de participare + Anexa nr.1 PDF
Criterii de eligibilitate
Invitație de participare + Anexa nr.1 PDF
16.07.21 09:37
Declaratie Operator Economic
Criterii de eligibilitate
Declaratie Operator Economic
16.07.21 09:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 205 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Analiza ofertelor. Ulterior va fi desemnat castigatorul.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 208 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conforma.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări