Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
541 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
16 iul 2021, 9:27 - 26 iul 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 iul 2021, 16:00 - 30 iul 2021, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Blanchete și formulare
Informația despre anulare
Motivul anulării
Valorile incluse în propunerile financiare ale operatorilor economici pentru concursul privind achiziționarea blanchetelor și formularelor pentru necesitățile Î.S. ,,Poșta Moldovei” au depășit valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție respectiv.
Data anulării
3 aug 2021, 13:51
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2021, 9:18
Data ultimilor modificări
3 aug 2021, 13:51
Achizitii.md ID
21041972
MTender ID
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
19 iul 2021, 09:47
Subiectul întrebării:
Suma estimata.
Întrebare:
Care sunt criteriile de stabilire a sumei estimate. De ce suma estimata nu corespunde cheltuielilor pentru indeplinirea contractului.
Răspuns (19 iul 2021, 16:47):
Buna ziua,
Criteriile de stabilire a sumei estimate reies din baza istorică a beneficiarului si din studiul de piață.
Avind in vedere cele expuse, operatorul economic este in drept să depună oferta comercială disponibilă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK