1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2021 14:16
până la 20.07.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.07.2021 11:00
până la 26.07.2021 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 110 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2021, 14:16 - 20 iul 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iul 2021, 11:00 - 26 iul 2021, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Blanchete de strictă evidență cu semne/elemente de protecție pentru caziere judiciare/ detaliate/ contravenţionale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 909
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2021, 14:16
Data ultimilor modificări
15 iul 2021, 14:16
Achizitii.md ID
21041950
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1) (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1) (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
15.07.21 14:16
anunt_de_participare (2) (1).semnat.pdf anunt_de_participare (2) (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
15.07.21 14:16
anunt_de_participare (2) (1).docx
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
15.07.21 14:16
documentatia standard_cop.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
15.07.21 14:16
documentatia standard_cop.semnat.pdf documentatia standard_cop.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
15.07.21 14:16
duae_ro_0 (1) (1).doc
Documentele la ofertă
duae
15.07.21 14:16
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".